Få mere tid med en virtuel assistent

Som soloselvstændig eller ejer af en mindre virksomhed har du oftest mange kasketter på, og bruger tid på alt andet end dét du virkelig brænder for. Heldigvis er der hjælp at hente lige her!

Vi er Natascha og Nicoline, og vi vil gøre din drøm om mere tid til virkelighed.

Lad os gribe boldene før de falder til jorden

Med en virtuel assistent på freelance-basis får du ikke blot en hjælpende hånd, du får en dedikeret sparringspartner, der ønsker dig succes og hjælper dig med at gribe boldene før de falder til jorden. En der tager noget fra dine skuldre og opgaver fra din to-do liste, så du kan bruge din energi, hvor det giver mening for dig.

Hvorfor investere i en virtuel assistent?

Er opgaverne ved at vokse dig over hoved eller savner du tid til familie og venner, men budgettet til en ansat er ikke eksisterende? Så er du havnet det rette sted. For med en virtuel assistent kan du komme i mål hver dag.

Du betaler kun for den hjælp, du behøver

Du bestemmer, hvor meget hjælp du vil have

Du får en dedikeret sparringspartner

Du får mere tid til dét, du brænder for

Med en virtuel assistent får du fjernet dine frustrationer og klaret opgaver, du ikke selv når eller kan løse

SoMe & Annoncering

SoMe er tidskrævende, og det kræver en god strategi, hvis du vil vækste. Vi hjælper dig med at være synlig på de sociale medier og udnytte det potentiale der er, mens du gør mere af dét, du brænder for.

Web & SEO

Det er vigtigt at have en velfungerende hjemmeside, og den rent faktisk bliver fundet af dine potentielle kunder. Vi hjælper dig med vedligeholdelse, optimering og SEO, så du kan bruge tiden et andet sted.

Kundeservice & Drift

Der er meget, der skal gøres, når man har en forretning. Vi hjælper dig med at få løst alle de mange opgaver, der er nødvendige, men som ofte bliver skubbet til side. Kom i mål hver dag med en hjælpende virtuel hånd.

Eksempler på opgaver, du kan få løst med en VA ved din side:

VA

FAQ: Hvad er en virtuel assistent?

En virtuel assistent (forkortet VA) er en personlig assistent på freelance-basis, der arbejder online. Virtuelle assistenter hjælper og støtter soloselvstændige eller virksomheder med både kommunikative og administrative opgaver, for at øge deres produktivitet og effektivitet.

En virtuel assistent kan hjælpe med en bred vifte af opgaver, alt efter uddannelse og kompetencer.

De fleste virtuelle assistenter tilbyder hjælp til:

  • Administrative opgaver fx bogføring og bilagshåndtering
  • Tekstforfatning / korrekturlæsning
  • Mailsupport / kalenderstyring / mødebooking
  • Lette ændringer på hjemmeside
  • Sociale medier

Derudover tilbyder nogle også:

  • Grafisk opsætning
  • Billedredigering
  • E-mail marketing
  • Digital annoncering
  • SEO 

En virtuel assistent er en personlig assistent, der er klar på at løfte de opgaver, som optager meget af din tid som soloselvstændig. Langt de fleste virtuel assistenter er desuden meget åbne for at prøve kræfter med nye arbejdsområder, og er ikke bange for at kaste sig ud nye ting. 

Der er mange fordele ved at outsource nogle opgaver til en virtuel assistent. 

– TID: Du får mere tid til andre ting i dit liv og virksomhed, fx til at fokusere på din passion eller familie og venner.

– ØKONOMI: Du betaler kun for den hjælp du modtager, og skal hverken betale feriepenge, forsikringer, udstyr m.m. Du kan derfor spare mange penge ved at få hjælp af en virtuel assistent end at hyre en ny medarbejder. 

– EKSPERTVIDEN: Nogle opgaver i en virksomhed, fx digital markedsføring, kan ligge udenfor ens egne kompetencer. Men med en virtuel assistent kan du få hjælp til at løfte sådan en opgave.

 – BONUS: Du får en støttende og engageret samarbejdspartner, som kun ønsker, at du og din virksomhed får succes. En virtuel assistent brænder nemlig for at hjælpe og skabe mest mulig værdi for dig.

Det er meget forskelligt, hvad virtuelle assistenter tager for deres ydelser. Det afhænger både af kompetencer, erfaring, og hvor længe assistenten har drevet virksomhed. Du kan derfor opeleve en stor forskel i timepris, hvorfor det er vigtigt at se på om den virtuelle assistent du overvejer, har de kompentencer du efterspørger – og ikke mindst finde ud af om der er kemi ved en evt. afklarende samtale. 

En virtuel assistent tilbyder enten pakkepriser, faste timepriser eller klippekortsløsninger – eller en blanding.

Vi har en fast timepris for faste samarbejder, en fast timepris for enkelte timer, samt 5-, 10- og 20 timers klippekort. Se vores priser her >>>

Med vores baggrunde inden for kommunikation og digital markedsføring, er det her vi har vores største styrker. Vi har stor erfaring med forskellige digitale medier, og en naturlig forståelse for teknik. Så foruden det administrative arbejde, som vi også gerne giver en hånd med, så er vi bestemt for dig, der søger en med kompetencer inden for alt det der vedrører digitale medier og markedsføring. 

Derudover er vi ikke bange for at komme med idéer og løsninger, som kan løfte dig og din virksomhed. Vi er seriøse omkring alle vores opgaver, og laver vi en aftale, kan du regne med os. 

Det er en god idé at forberede sig på et samarbejde med en virtuel assistent, da det sikrer en nem og hurtig opstart.

Du skal først og fremmest have tænkt over, hvilke opgaver, du ønsker hjælp til. Det kan være en fordel at være meget konkret, også med ønsket til antal timer pr. måned, hvis det er et fast samarbejde.  

Derudover skal du have styr på de adgangskoder og andet materiale, den virtuelle assistent skal have adgang til, for at løse de aftalte opgaver. Du kan med fordel lave guides til de administrative processer m.v.

Det er vores klare opfattelse, at der går nogle timer på opstartsfasen, selvom du har forberedt en masse ting. Men det vil alt andet lige spare jer begge noget tid, og sikre en god begyndelse på samarbejdet. 

En afklarende samtale hos N. Studio, handler om at finde ud af om vi har kemi og er det rette match. Vi præsenterer vores kompetencer, og hvordan vi arbejder – derefter præsenterer du dig selv, hvor vi begynder at tale ind i de opgaver, som du ønsker hjælp til. Så aftaler vi, at skrives ved dagen efter, når vi har sovet på det og mærket efter om det føles rigtigt.

For os er det enormt vigtigt, at vi har en gensidig tillid og en god åben kommunikation i vores samarbejde.

Skal vi tage en uforpligtende samtale? Book en tid i vores kalender her >>>

Klar til en nemmere hverdag som (solo)selvstændig?

Lad os tage en snak om, hvordan målrettet annoncering kan skaffe dig flere kunder og mere salg – uden spild af tid og budget. Ingen standardløsninger, kun en strategi skræddersyet til din forretning!

Scroll to Top